V Nemčiji se pogosto soočajo z nasiljem, usmerjenim proti beguncem. Nova raziskava kaže, da je za to zaslužen tudi Facebook. Nasilne objave spodbuja algoritem, katerega naloga je širjenje vsebine, ki bo povečala angažiranost uporabnikov. Ta algoritem izpostavlja objave, ki v nas sprožajo negativna čustva, kot sta jeza ali strah pred begunci, s čimer privablja uporabnike, da več časa preživijo na Facebooku. Na tak način so bolj izpostavljeni vplivu drugih.
Na Facebooku lahko pogosto zasledimo objave, ki begunce prikazujejo kot grožnjo. Raziskovalca na Univerzi v Warwicku sta pregledala 3.335 napadov na begunce v Nemčiji v dveletnem obdobju in analizirala številne dejavnike, kot so demografske značilnosti mesta, kjer se je napad zgodil, podpora skrajni desnici, število protestov v tem mestu in podobno, prav tako pa sta analizirala tudi uporabo Facebooka med prebivalci. Ugotovila sta, da so mesta, kjer je bila uporaba Facebookja višja od povprečja, zanesljivo doživela več napadov na begunce. Za to je odgovoren Facebookov algoritem. Ta nas s Facebookovim izpostavljanjem objav, ki sprožijo čustven odziv, spodbuja k temu, da več časa preživimo na Facebooku. Izpostavljeni smo objavam, ki širijo strah pred begunci in to vodi v občutek, da v skupnosti obstaja široka podpora nasilju proti beguncem.
Facebook raziskave ni komentiral, vendar so dejali, da se njihov pristop glede tega, kaj je dovoljeno nenehno razvija in še naprej spreminja. Prav tako so v zadnjem času povečali število omejitev glede sovražnega govora, ki se nanaša tudi na sovražni govor proti beguncem in migrantom.